یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

وزیر نفت از پیگیری دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و برنامه‌ریزی برای برگزاری کمیسیون نوزدهم در ایران خبر داد.

خبر وزیر نفت از تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه
  • کد نوشته: 2807
  • ۱۲ آبان
  • 374 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر نفت پس از دیدار و گفت‌و‌گو با سرگئی تیسیلیوف، وزیر انرژی فدراسیون روسیه و الکسی میلر، مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه از پیگیری دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و برنامه‌ریزی برای برگزاری کمیسیون نوزدهم در تهران خبر داد.

    محسن پاک‌نژاد گفت: در این دیدار پیرو نشست اخیر رؤسای جمهوری ایران و روسیه در اجلاس شانگهای، موضوع‌های مرتبط با کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه مطرح شد.

    دستاورد‌های هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که در مسکو برگزار شد، نیازمند پیگیری‌های بیشتر بود که در این نشست پیگیری‌ها به‌طور جدی بررسی شد.

    برخی محور‌های همکاری نیاز به بازنگری و گفت‌و‌گو داشت که مجددا بحث و بررسی شد و به نتیجه رسید.

    در خصوص زمان‌بندی و دستورجلسه این نشست نیز مباحثی مطرح شد که ان‌شاءلله در موقعیت مقتضی به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *