یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

محمود نعمتی با برگزاری رقابت انتخابی در وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته، مسافر بازی‌های آسیایی شد.

این کلی پوش کاراته مسافر بازی‌های آسیایی ناگویا شد
  • کد نوشته: 75852
  • ۸ تیر
  • 0 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رقابت انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۴+ کیلوگرم برای تعیین ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی آیچی ـ ناگویا، امشب (یکشنبه) برگزار شد و در نهایت محمود نعمتی موفق شد جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

    در این انتخابی، محمود نعمتی و صالح اباذری به مصاف هم رفتند. با توجه به کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط نعمتی، طبق تصمیم کادرفنی یک پیروزی پیش از آغاز مسابقات برای او لحاظ شده بود.

    نخستین مبارزه دو کاراته‌کا با تساوی بدون امتیاز به پایان رسید، اما نعمتی در دیدار دوم با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید. در ادامه، صالح اباذری با پیروزی‌های ۲ بر صفر و یک بر صفر در مبارزات سوم و چهارم، کار را به دیدار پنجم کشاند. در نهایت، محمود نعمتی در مبارزه سرنوشت‌ساز با نتیجه ۷ بر ۳ حریف خود را شکست داد تا پیراهن تیم ملی را در بازی‌های آسیایی بر تن کند.

    با توجه به سه سهمیه ایران در بخش کومیته مردان، پیش از این نیز حضور مرتضی نعمتی و علی‌اصغر آسیابری در ترکیب تیم ملی قطعی شده بود.

    در بخش بانوان نیز شنیده می‌شود فاطمه زهرا سعیدآبادی و آتوسا گلشادنژاد نمایندگان ایران در کومیته خواهند بود. همچنین احتمال اختصاص یک سهمیه به کاتای تیمی وجود دارد؛ اتفاقی که می‌تواند شرایط حضور فاطمه صادقی در کاتای انفرادی را نیز فراهم کند و شانس کسب چهار مدال برای کاراته بانوان ایران در بازی‌های آسیایی را افزایش دهد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *