یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد: همه مدارس تهران به‌دنبال تداوم سرمای هوا روز شنبه ۴ بهمن ماه غیرحضوری شد.

  • کد نوشته: 38022
  • ۳ بهمن
  • 186 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری مهر، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد: با هماهنگی استانداری و ستاد مدیریت بحران، آموزش در تمامی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه شهر تهران، فردا، شنبه ۴ بهمن‌ماه، به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد دنبال خواهد شد.

    از کلیه مدارس درخواست می‌شود ضمن رعایت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تمامی سیستم‌های گرمایشی و روشنایی غیرضروری خود را خاموش کنند.

    شایان ذکر است، امتحانات داخلی لغو و برنامه زمان‌بندی ادامه امتحانات مدارس متعاقباً از سوی شورای مدارس به اطلاع دانش‌آموزان و اولیای آنان خواهد رسید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *