شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی با دریافت دومین کارت زرد خود در دیدار برابر مصر از دیدار احتمالی ایران در مرحله حذفی محروم شد.

سعید عزت‌اللهی محروم شد
  • کد نوشته: 75570
  • ۶ تیر
  • 0 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب آخرین دیدار خود در رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف مصر رفته است.

    سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی در دقیقه ۷۹ کارت زرد گرفت و در صورت صعود ایران به دور بعد، عزت‌اللهی محروم خواهد بود. عزت‌اللهی پیش از در بازی برابر بلژیک هم کارت زرد گرفته بود و به این ترتیب دو کارته شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *