یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵- ۱۴۰۴، در مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

  • کد نوشته: 37942
  • ۳۰ دی
  • 181 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین از ایلنا، مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵- ۱۴۰۴، در مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

    متن اطلاعیه بدین شرح است:
    به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند؛ به استناد نامه شماره ۲/۲۹۵۲۶۳ مورخ ۱۴۰۴/۱۰/۲۹ وزارت علـوم، تحقیقات و فنـاوری و با توجه به تصمیم کارگروه مدیریت آموزش عالی استان تهران، امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵- ۱۴۰۴، در مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

    شایان ذکر است، تاکید می‌شود امتحانات و دفاع از پایان‌نامه/رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

    ۴۷۲۳۶

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *