شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ابلاغیه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اعلام کرد که امتحانات پایانی دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  • کد نوشته: 37940
  • ۳۰ دی
  • 181 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین، مطابق ابلاغیه جدید وزارت علوم، معاونت آموزشی این وزارت‌خانه در نامه‌ای به همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اعلام کرد که با توجه به استمرار فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها، مقتضی است امتحانات پایانی دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری برگزار شود.

    ایلنا نوشت: در مورد شیوه برگزاری آزمون‌های نیمسال جاری در دوره‌های کاردانی و کارشناسی، تصمیم لازم توسط کارگروه‌ مدیریت استانی آموزش عالی، اتخاذ و اطلاع رسانی می‌گردد.

    به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در این ابلاغیه همچنین ذکر شده است که در هر صورت، تمامی آزمون‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده توسط دانشگاه‌ها در موعد مقرر برگزار شود.

    ۴۷۲۳۶

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *