یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

مشاور مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: کندی ایجاد شده در سامانه شاد تا ساعتی دیگر رفع می‌شود.

  • کد نوشته: 38039
  • ۴ بهمن
  • 184 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین، علیرضا عبدالله نژاد افزود: این کندی در برخی مناطق کشور ایجاد شده است و کارشناسان فنی درحال رفع آن هستند.

    وی اضافه کرد: هم اکنون حدود ۳ میلیون دانش آموز برای آموزش مجازی در حال استفاده از سامانه شاد هستند.

    به گزارش صدا و سیما، مشاور مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان مقطع ابتدایی از ساعت ۸ تا ۱۱ و دانش آموزان مقطع متوسطه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ در کلاس‌های غیر حضوری خود شرکت می‌کنند.

    ۴۷۲۳۶

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *