یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

با تصمیم استانداری خراسان رضوی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه چهارم بهمن‌ماه به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

  • کد نوشته: 38019
  • ۳ بهمن
  • 179 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین از فارس، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان خراسان رضوی، با توجه به برودت هوا در نقاط مختلف استان و کشور و نیز به منظور مدیریت مصرف حامل های انرژی و جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه سراسری، نحوه فعالیت کارکنان کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی (باستثنای بخش های امدادی، درمانی و عملیاتی)، بانکها (باستثنای شعب منتخب)در روز شنبه چهارم بهمن‌ماه به صورت دورکاری خواهد بود.

    همچنین کلیه مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (به استثنای برگزاری آزمونهای متمرکز دوره متوسطه و دانشگاهها) فردا شنبه مورخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۴، تعطیل اعلام می شود.

    ۲۳۳۲۳۳

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *