یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
×

به دلیل کاهش دما و برای مدیریت مصرف سوخت مدارس و ادارات برخی استان‌ها فردا تعطیل شد.

  • کد نوشته: 38017
  • ۳ بهمن
  • 194 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین، کاهش دما و بارش برف سبب شد مدارس و ادارات برخی استان‌ها به دلیل کنترل مصرف انرژی روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ تعطیل شود.

    خراسان شمالی:

    معاون ‌استاندار خراسان شمالی از تعطیلی کلیه ادارات و برگزاری مجازی فعالیت‌های آموزشی ‌در روز شنبه ‌خبر داد. روز شنبه تمامی ادارات و مؤسسات دولتی استان تعطیل بوده و شعب بانک‌ها به‌صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

    وی افزود: همچنین تمامی مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های استان در این روز به‌صورت غیرحضوری و از طریق بسترهای آموزش مجازی فعالیت خواهند کرد.

    سمنان:

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تعطیلی ادارات و بانکهای استان و مجازی شدن مدارس استان در روز شنبه ۴ بهمن ماه خبر داد و گفت: این تصمیم با توجه به برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است.

    مازندران:

    ستانداری مازندران: به‌دلیل حفظ پایداری شبکۀ گاز، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی مازندران فردا شنبه ۴ بهمن‌ماه تعطیل اعلام هستند.

    خراسان رضوی:

     بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان خراسان رضوی، با توجه به برودت هوا در نقاط مختلف استان و کشور و نیز به منظور مدیریت مصرف حامل های انرژی و جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه سراسری، نحوه فعالیت کارکنان کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی (باستثنای بخش های امدادی، درمانی و عملیاتی)، بانکها (باستثنای شعب منتخب)در روز شنبه چهارم بهمن‌ماه به صورت دورکاری خواهد بود.

    همچنین کلیه مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (به استثنای برگزاری آزمونهای متمرکز دوره متوسطه و دانشگاهها) فردا شنبه مورخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۴، تعطیل اعلام می شود.

    ۲۳۳۲۳۳

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *