شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

وزیر بهداشت نسبت به انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور انتقاد کرد.

صحبت‌های تند وزیر بهداشت درباره انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور/  اگر این عدالت است، من بلد نیستم!
  • کد نوشته: 22827
  • ۱۶ آذر
  • 256 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین از خبرگزاری‌ها، ظفرقندی، وزیر بهداشت در گردهمایی سالیانه دبیران منتخب نهادهای دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: می‌گویند  آن کسی که در کنکور پزشکی ایران قبول نشد و اتفاقا خانواده ثروتمندی هم داشت، اگر رفت و ۷۲ واحد درسی را در دانشگاه خارجی که کیفیت مورد تاییدی ندارد گذراند، به بهانه‌هایی مانند افزایش قیمت ارز به کشور برگردد و در رشته پزشکی در دانشگاه های خوب ما درس بخواند. 

    او ادامه داد: اگر این عدالت است، من این عدالت را بلد نیستم. چه کسی قبول می‌کند سلامت خانواده‌اش را به فردی بسپارد که سطح علمی مناسبی ندارد و صلاحیت علمی ندارد؟

    ۴۷۴۷

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *