شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

مدارس و دانشگاه‌های کردستان ۱۵ آذر ماه غیرحضوری شد.

مدارس و دانشگاه‌های‌ این استان شنبه، ۱۵ آذر ماه غیرحضوری شد
  • کد نوشته: 22032
  • ۱۴ آذر
  • 266 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین، با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان، تمامی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مدارس دولتی و غیردولتی استان کردستان، روز شنبه (۱۵ آذر) با هدف پیشگیری از شیوع ویروس آنفلوانزا و قطع زنجیره انتقال آن تعطیل است و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

    براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان فعالیت مدارس در بستر شبکه شاد استمرار می‌یابد.

    ۴۷۴۷

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *