سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

فدراسیون ووشو به دلیل آنچه «هتاکی، تخریب اموال و حمله فیزیکیِ» الهه و شهربانو منصوریان به دفتر رئیس فدراسیون -که با حواشی عجیبی از جمله استفاده از چاقو همراه بود- خوانده شده، علیه این دو قهرمان ووشو در دادگاه کیفری شکایت ثبت کرد.

جنجال عجیب در فدراسیون ووشو / کار خواهران منصوریان به دادگاه و شکایت کیفری کشید
  • کد نوشته: 70146
  • ۱۹ خرداد
  • 20 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشوی زنان و پس از دومین شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی که باعث شد سهیلا منصوریان حضور در بازی‌های آسیایی را از دست بدهد، فدراسیون ووشو مدعی شد الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد و شکستن درب، وارد دفتر ریاست فدراسیون شدند و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده و الهه منصوریان نیز با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرد.

    به دنبال این اتفاق فدراسیون ووشو از شهربانو و الهه منصوریان به دادگاه کیفری تهران شکایت کرد تا اقدامات آنها از طریق قانونی پیگیری شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *