سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد
  • کد نوشته: 74584
  • ۲ تیر
  • 2 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: در یکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.

    وی افزود: به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *