شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی از راه‌اندازی دومین داروخانه شبانه‌روزی در شهر خورموج خبر داد و گفت: نباید اجازه دهیم هیچ دارویی در شهرستان با کمبود مواجه شود.

فرماندار دشتی: دسترسی مردم شهرستان به دارو تسهیل می‌شود
  • کد نوشته: 11291
  • ۱۳ آبان
  • 384 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح سه شنبه در بازدید از داروخانه‌های شهر خورموج از راه‌اندازی دومین داروخانه شبانه‌روزی این شهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و با پیگیری‌های صورت گرفته، دومین داروخانه شبانه‌روزی شهر خورموج آغاز به کار کرده است.

    فرماندار دشتی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در تحقق این مطالبه، بر ضرورت تکریم بیماران و ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.

    فرماندار دشتی: دسترسی مردم شهرستان به دارو تسهیل می‌شود

    مقاتلی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم هیچ دارویی در شهرستان با کمبود مواجه شود و باید با برنامه‌ریزی دقیق، نیازهای دارویی مردم به موقع تأمین و توزیع شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *