چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×

در حالی که اخبار ضد و نقیضی از تبرئه ملی‌پوشان دوومیدانی در کره‌جنوبی به گوش می‌رسد، فدراسیون تأکید دارد که همچنان دو نفر از این ورزشکاران در بازداشت به سر می‌برند و زمان تعیین تکلیف نهایی آنها در دادگاه تجدیدنظر نامشخص است.

پرونده جنجالی دوومیدانی‌کاران در کره‌جنوبی به کجا رسید؟
  • کد نوشته: 64279
  • ۲۹ اردیبهشت
  • 40 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ دهم خرداد ماه سال ۱۴۰۴ بود که دوومیدانی‌کاران ایران به اتهام مسائل اخلاقی در کره جنوبی بازداشت شدند و این موضوع سروصدای زیادی به پا کرد و با توجه به اخباری که از قبل عنوان شده بود دو تن از دوومیدانی‌کاران در بازداشت بسر می‌برند و دو تن دیگر بنا به صلاحدید مراجع قضایی این کشور در کره ماندند.

    هاشم صیامی درباره تبرئه دوومیدانی‌کاران، اظهار داشت: ما قبلا هم این خبر را اعلام کرده بودیم که دو نفر تبرئه شدند و دو نفر دیگر در بازداشت بسر می‌برند و در دادگاه تجدید نظر تعیین تکلیف می‌شوند.

    نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وضعیت هنوز تغییری نکرده و این موضوع که دادگاه دوومیدانی‌کاران چه زمانی برگزار خواهد شد، مشخص نیست. تصمیم با کره‌جنوبی هست و به امید خدا آنها آزاد خواهند شد و به ایران باز می‌گردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *