شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

مدیرعامل توانیر در خصوص افزایش میزان صادرات گفت: صادرات در همین حد خواهد ماند، مگر این که اتفاق خاصی در مراودات آنی با کشور‌های همسایه رخ دهد.

ازسرگیری صادرات برق ایران به دو کشور همسایه
  • کد نوشته: 2571
  • ۱۲ آبان
  • 378 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: صادرات برق به دو کشور افغانستان و پاکستان پس از کاهش نیاز‌های داخلی از سر گرفته شد.

    مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه میزان صادرات برق به این دو کشور ۱۵۰ مگاوات است، افزود: همچنین از دو کشور ارمنستان و ترکمنستان برق وارد می‌کنیم.

    وی میزان واردات برق از این دو کشور را حدود ۴۵۰ مگاوات برشمرد.

    مدیرعامل توانیر در خصوص افزایش میزان صادرات گفت: صادرات در همین حد خواهد ماند، مگر این که اتفاق خاصی در مراودات آنی با کشور‌های همسایه رخ دهد.

    وی ادامه داد: البته فعلا چیزی در دستور کار نیست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *