شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

مدارس استان بوشهر در روزهای شنبه و یکشنبه با هدف مدیریت شرایط بیماری‌های حاد تنفسی غیرحضوری شد.

مدارس این استان برای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد
  • کد نوشته: 19890
  • ۷ آذر
  • 285 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین، براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، آموزش در تمام مدارس استان طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۸ و ۹ آذر به‌صورت برخط در بستر شاد برگزار می‌شود.

    اداره‌کل آموزش‌ و پرورش بوشهر اعلام کرد: این تصمیم با هدف مدیریت شرایط بیماری‌های حاد تنفسی و حفظ سلامت دانش‌آموزان اتخاذ شده است.

    ایسنا نوشت: مدارسی که طبق برنامه ملی، مجری مانور سراسری زلزله هستند، فقط برای اجرای مانور و بر اساس دستورالعمل ابلاغی، فعالیت حضوری خواهند داشت. انتخاب کلاس‌های شرکت‌کننده به‌عهده مدیریت مدارس است.

    ۴۷۴۷

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *