شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

مهدیشهر- تلاش‌های بی‌وقفه «محمد ذوالفقاری»، قرقبان منطقه، به ثمر نشست و حضور دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شده چاشم‌لوبار به‌طور مستند ثبت شد.

ثبت حضور همزمان ۲ قلاده پلنگ در چاشم‌لوبار
  • کد نوشته: 15482
  • ۱۸ آبان
  • 362 بازدید
  • بدون دیدگاه

  • دریافت
    ۲۷ MB

    محمد ذوالفقاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *